Dată: 24 Octombrie 2019
Majestic Wood Floors este o companie relativ tanara, fondata in 1996, dar concentrarea fortelor sale pe inovatie si originalitate a avut ca rezultat formarea unei clientele fidele stilului sau. Maturitatea companiei se observa prin modul de abordare a proiectelor si nu neaparat intr-o experienta bazata pe numerotarea anilor care au trecut de cand aceasta a luat fiinta. Bob Humphreys a avut de cand se stie o pasiune pentru pardoselile personalizate si a visat sa poata sa duca aceasta pasiune la nivelul urmator prin fabricarea unui parchet original, innobilat cu medalioane si borduri pe masura.
In decembrie 2001, Humphreys a reusit sa deschida propriul sau magazin, iar o jumatate de an mai tarziu, el si cei patru angajati ai sai au impartit in mod egal munca de la magazin cu cea de pe teren, creand podele din parchet la comanda. Podeaua din imagine a fost creata special pentru a scoate in evidenta cateva dintre modelele pe care compania Majestic le poate produce. Prietenul sau apropiat, Marc Lefkowitz din Washington, i-a pus la dispozitie lui Humphreys 137 de metri patrati pentru a-si pune in valoare creativitatea, inspiratia si priceperea. Humphreys a inceput proiectul prin intocmirea unui plan in AutoCAD. Ulterior, el a taiat cu mana lui toate piesele de parchet care alcatuiesc astazi podeaua pe care o avem in imagine.
Design-ul cuprinde cincisprezece tipuri de lemn care provin de pe cinci continente, iar podeaua gazduieste sase modele de parchet. Au fost folosite borduri simple pentru a delimita cele sase modele de parchet, iar medalionul este inconjurat de borduri care par iesite in relief. „Am vrut sa separ cele sase modele pentru ca fiecare sa poata fi evidentiat individual; de asemenea, mi-am dorit ca podeaua sa se distinga de perete si in acelasi timp sa-i ofer medalionului prim planul. Impresia mea este ca am reusit ceea ce mi-am propus, bordurile sunt plate, dar ofera un efect tridimensional”, a spus Humphreys.
Daca nu luam in calcul provocarea din punct de vedere matematic, cu cercurile si razele folosite, montajul i-a facut pe participanti sa simta ca locul lor de munca se situeaza undeva peste medie. „Am reusit sa schitam intreg design-ul pe podeaua oarba, astfel incat fiecare detaliu sa se regaseasca in practica exact asa cum a fost gandit”, explica Humphreys. De la inceput si pana la sfarsit, proiectul a implicat aproximativ 20 de ore de design, 200 pana la 250 de ore pentru productie si o saptamana rezervata montajului (efectuat in ture scurte).
Adaugă comentariu