Cum primesc comanda

Produse Egger se livreaza prin curier logistic (Gebruder Weiss). Termenul de livrare este de 3 zile lucratoare de la data confirmarii comenzii. 

Celelalte produse se livreaza prin intermediul curierului FanCourier, cu termen de livrare de 48 h (2 zile lucratoare) de la data confirmarii comenzii. Pentru localitati aflate in afara retelei Fan Courier, se va achita curierului o taxa suplimentara in momentul livrarii produselor.

Tariful de transport (cu exceptia pardoselilor si plintelor SPC Econfloor) pentru comenzi a caror valoare totala nu depaseste suma de 500 lei (fara TVA) este de 100.0 lei (fara TVA).


Produsele Econfloor se livreaza prin DB Schenker (comenzile de peste 5 pachete de SPC) sau prin DPD/DHL – comenzile de 1-4 pachete de SPC. Termenul de livrare este de 4-8 zile lucratoare de la data confirmarii comenzii.

Pentru parchetul si plinta SPC, transportul este gratuit pentru comenzi de SPC mai mari de 5 pachete si pentru plinte care livreaza impreuna cu minim 5 pachete de SPC.

Pentru comenzi mai mici de 5 pachete de SPC si pentru comenzi de plinte (fara pardoseala), se vor factura taxe de livrare, astfel (mai jos sume fara TVA):

1 pachet SPC – 125 RON

2 pachete SPC – 250 RON

3 pachete SPC – 375 RON

4 pachete SPC – 500 RON

Livrare plinte (cu 1-4 pachete SPC sau fara SPC) – 125 RON.



Precizari

Avem rugamintea sa verificati marfa la primire. In cazul in care se constata lipsa sau deteriorarea unui produs / unor produse, este obligatia clientului sa intocmeasca un proces-verbal cu delegatul firmei de curierat. Numai pe baza acestui proces-verbal se va putea remedia situatia in cauza (livrare produs / produse lipsa sau inlocuirea acestuia / acestora) pe cheltuiala noastra.

In cazul putin probabil in care produsele comandate nu se afla momentan in stocul nostru, operatorul va va comunica termenul la care se va putea livra comanda Dvs. .

Livrarea se face la adresa pana in locul unde vehiculul curierului are acces (usa blocului, poarta casei).

Responsabilitatea deplasarii produselor din acest loc pana in locul de utilizare ii revine clientului.

Retur produse

Conform legislatiei in vigoare, in cazul persoanelor fizice, daca produsul comandat nu corespunde asteptarilor dumneavoastra sau prezinta defecte de fabricatie, puteti sa solicitati in scris la adresa de mail comenzi@casaparchetului.ro, in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului, fie returnarea contravalorii lui, fie inlocuirea cu alte produse oferite de Casaparchetului.ro. Returul este posibil numai daca produsul se afla in aceleasi conditii ca si la livrare, nu prezinta semne de uzura si ambalajul sau nu a fost deteriorat. Costul de transport al returului cade in sarcina clientului. Casaparchetului.ro va rambursa contravaloarea produsului in maxim 30 de zile de la retur, prin transfer bancar.

In cazul in care doriti sa returnati produse cumparate de pe site-ul nostru va rugam dati click aici pentru a completa formularul pentru returnare produse.

In conformitate cu legislatia UE va oferim posibilitatea accesand link-ul sa apelati la medierea legala in cazul in care deschideti un litigiu.

 

Cum comand

Cum platesc

Articole de Blog

Incalzirea prin pardoseala si parchetul laminat fac treaba buna

06 Iunie 2023
Incalzirea prin pardoseala si parchetul laminat reprezinta una dintre cele mai avantajoase combinatii. In perioadele reci, frigul pune stapanire pe no...

Parchet laminat pe perete - urca in topul preferintelor

02 Iunie 2023
De ce sa umble cai verzi pe pereti cand poti sa pui parchet laminat pe perete si sa aduci o ambianta eleganta si inedita casei tale? Parchetul laminat...

Parchetul laminat te scoate bine la capat

30 Mai 2023
Nu este un secret pentru nimeni ca intre anumite persoane exista o chimie aparte, ceea ce ii face sa se atraga ca un magnet, unul in directia celuilal...