Dată: 28 August 2019
Clientii se gandesc la un showroom ca la un fel de magazie plina cu placi de parchet, puse una peste alta intr-un turn format din mostre de parchet, de dupa care va iesi un domn in salopeta, care se va incrunta instantaneu daca nu stii foarte bine pentru ce te afli in fata lui. Ei bine, aceasta imagine intunecata dispare cat ai zice „buna ziua” atunci cand intri in showroom-ul companiei Mission Hardwood Floor Company. E drept ca peste tot in jur vezi placi de parchet, insa dispunerea lor arata mai degraba a muzeu decat ca o incapere de prezentare a produselor, organizarea si aspectul elegant oferind un spectacol artistic deosebit de incantator. „Sa va spun sincer, multi dintre noi se simt ca acasa aici, asa ca ne-am gandit sa decoram spatiul astfel incat sa arate la fel de bine precum casele noastre”, spune Peter Fay, directorul general al companiei.
Se poate face un mic tur de observatie, de jur imprejurul incaperii, pentru a admira indeaproape varietatea de specii de lemn si placi de parchet care, in combinatie cu elementele de design, sunt un fel de argumente indiscutabile in favoarea celor care au decis ca Mission Hardwood Floor Company merita sa primeasca toate aprecierile.
Compania a luat fiinta in anul 1972 si intalneste asteptarile inalte ale clientilor cu proiecte rezidentiale sau comerciale din Scottsdale, Arizona si din imprejurimile acestei zone. Compania Mission comercializeaza parchet din lemn masiv si reconditioneaza diferite tipuri de pardoseli din lemn. Oferta se ridica la peste 300 de tipuri de lemn de esenta tare, iar 20 % din lucrari sunt executate folosindu-se lemn recuperat. Cea mai mare parte a clientilor vin prin intermediul recomandarilor, de aceea compania investeste sume mici in publicitate, iar showroom-ul este o prioritate.
Showroom-ul, care masoara 274 de m patrati, este impartit in functie de necesitati, in camere destinate expunerii produselor si birouri. Fiecare camera in parte beneficiaza de un design tematic. „Toate incaperile pot fi considerate un punct de vanzari”, declara detinatoarea companiei, Beverly Fay. Mission urmareste sa creeze o atmosfera placuta, dar in acelasi timp incearca sa-si educe clientii cu privire la tipurile de placi de parchet si clasificarea lor in functie de destinatie. Deoarece oamenii trec de trei ori pragul showroom-ului pana sa achizitioneze efectiv parchetul, primele vizite ale acestora au ca scop mai mult informarea clientilor cu privire la produse si functionalitati decat vanzarea in sine. Vizitatorii au la dispozitie peste 1.000 de mostre de parchet, pe care le pot lua acasa pentru a vedea pe viu in ce masura se potrivesc cu locuinta lor.
Adaugă comentariu